Nail of the day #4

Ik heb deze nagellak al in Nederland gekocht, echt Hema. Ik vind het echt een supervet kleurtje, precies de kleur van mijn Swatch-horloge 🙂 Daarom heb ik hem eigenlijk gekocht. De kleur blijft ook best lang zitten, bijna 2 weken met topcoat. Ik heb helaas maar 10 verschillende nagellakjes meegenomen naar Zweden, meer mocht niet van mijn moeder. Waarschijnlijk koop ik er hier nog een aantal! Nog een jaar te gaan!
/A lovely nailpolish I bought in the Netherlands. The brand is Hema, typical Dutch. The colour is the same as my watch, that’s why I like it!
One thought on “Nail of the day #4

Reactie? Leuk!

