One smooth operator

Ik kwam er achter dat mijn huid heel anders reageert op het klimaat in Zweden dan op het klimaat in Nederland. Het is hier veel droger en ik krijg dan ineens veel meer puistjes. Ik heb daarom een goede scrub gekocht om mijn dode huidcellen te verwijderen. Het is een scrub van het merk Formula 10.0.6. Ik had er nog nooit van gehoord maar de verkoopster zei dat het goed was voor de jonge huid.
Nou, gekocht en geprobeerd. Ik ben er echt tevreden over. Het is een hele fijne scrub die mijn huid zacht en fijn laat aanvoelen. Het ruikt heel fris, maar ik kan het geurtje niet helemaal definiëren. Ik heb hem gekocht voor 99 kronen, wat neerkomt op 10,85. Het is een tube van 100ml, waarvan je iedere keer maar een klein drupje nodig hebt.

/I bought a very nice scrub from Formula 10.0.6. It is a very nice one, it makes my skin feel very soft and fresh. The price for 100ml is 99 sek, that’s like €10,85.

De verpakking
De scrub
2 thoughts on “One smooth operator

Reactie? Leuk!

