Sieradenhanger




Ik was in Örebro met mijn gastmoeder en toen kwam ze op het idee me mee te nemen naar Myrorna. Het is
een super mooie tweedehandswinkel. Ze hebben echt alles, van kleding tot boeken tot serviesgoed tot
meubels. Erg leuk om daar te kijken. Ik vond deze kaarsjeshouder en doopte hem om tot sieradenhanger. Eerst was het een grote rotzooi op mijn kastje en zat alles in de knoop, maar nu niet meer!

/I was with my hostmum in Örebro, there I bought a nice jewelry storage. Now my jewelry is no mess anymore!

2 thoughts on “Sieradenhanger

Reactie? Leuk!

