Tsja, autumn started

Ik keek uit het raam vandaag en zag regen. Alleen maar regen. Toen besloot ik dat het tijd was voor warme kleding, ik heb een lekkere warme trui gepakt en mijn winter schoenen aangedaan.
Op school ben ik bezig geweest met mijn herfstjurk, past helemaal bij het weer. Ik had eerder al allemaal afbeeldingen ter inspiratie opgezocht en die deel ik nu even met jullie! Sorry dat ik geen link van waar ik de foto’s heb omdat ik ze al een tijdje op mijn pc heb staan.
Fijne dag!

/A rainy day here, it is autumn now. This is a part of the inspirationpictures I found for my autumndress I am going to make at school. Sorry, but I don’t have the link of the pictures. Have a nice day!

3 thoughts on “Tsja, autumn started

Reactie? Leuk!

