Blue, blue skye

Ik was in Stockholm met mijn gastgezin om mijn gastzus een soort van te verhuizen. Wat een prachthuisje heeft ze daar. Midden in de stad en toch heel rustig. We hebben daar lekker gegeten en zijn toen de stad in gegaan. Wat een geluk hadden we, het weer was prachtig en we konden zonder jas. Ik vind Stockholm echt een prachtige stad, de gebouwen zijn zo mooi! Ik wil er ook wel wonen! Hier een kleine foto-impressie! O, en ik heb de lekkerste muffin ever gegeten! Jammer dat hij zo groot was, want ik kreeg hem geeneens op!
/I was in Stockholm with my hostfamily to visit my hostsister and to go into town. We were so lucky because the sun was shining all day! Here a little impression 🙂 O, and I ate the best muffin ever!

2 thoughts on “Blue, blue skye

Reactie? Leuk!

