Streetstyle

Hallo! Ik lees op de blogs van Nederlandse bloggers altijd dat de Zweedse bloggers er altijd zo mooi en goed gestyled uitzien. Nu ik in Zweden zit lijkt het mij leuk om de mensen bij mij op school te laten zien. Hoe zien de meeste Zweedse tieners er uit? Ik neem mijn camera nu iedere dag mee naar school om een klasgenoot op de foto te zetten, hun verhaal horen over wat ze van kleding vinden en waarom ze het gekozen hebben. Ik ben er al wat mee bezig en ben het nu aan het uitwerken. Over een paar dagen zal de eerste waarschijnlijk online komen, houdt het in de gaten!

/Everybody always says that Swedish bloggers are so well dressed. Now I am in Sweden, I will make pictures of people on my school to show for you. My camera travels with me every day and I am working on it right now. In a few days I will put the first one online, keep an eye on the blog!

8 thoughts on “Streetstyle

  1. Ontzettend leuk idee! En zo cool dat je een jaar in Zweden woont, inderdaad leuk om dan zo'n projectje te beginnen. De beste streetstyle blogs zijn natuurlijk Zweeds dus kun je lekker inspiratie opdoen!Lisa

Reactie? Leuk!

