I have planted it here now

Hier is de tv natuurlijk anders dan thuis, mijn gastgezin heeft maar 6 kanalen, terwijl we thuis de hele wereld ontvangen. Maar een aantal dagen geleden zag ik een prachtige commercial. Het was een koffiereclame met prachtige acteurs. En een prachtig liedje. Na enig zoeken heb ik hem gevonden, en wat ben ik blij. Het wordt gezongen door een ‘nieuwe’ zangeres, Cecilia Nyquist. De prachtplaat Tiny Grain is haar debuut.
Ik vind dat de plaat de sfeer van een mooie nazomer heeft, wat denk jij er van?

/A beautiful song from a commercial here in Sweden. I love it, have you ever heard of it? Cecilia Nyquist with Tiny Grain. It reminds me of a beautiful late summer evening.

4 thoughts on “I have planted it here now

Reactie? Leuk!

