Outfit – scarf

Dit is een outfit die ik gisteren droeg, toen het even droog was konden we naar buiten om foto’s te maken. De sjaal heb ik een hele tijd geleden, ik denk 2 jaar, gekregen van Lilian, en hij is nog steeds mijn fijnste sjaal. Ik droeg mijn broek die ik laatst in Stockholm bij Weekdays had gekocht. Ik vind het heerlijk dat hij zo’n hoge taille heeft, ik wil wel meer van die broeken! Het jasje is van H&M en had ik eigenlijk samen met mama gekocht. Lief dat ik het mee naar Zweden mocht. De schoenen mijn wedges die ik hier in Zweden heb gekocht. Ik ben er helemaal verliefd op en ze lopen heerlijk! Het valt mij wel op dat er maar weinig mensen zijn bij mij op school die op hakken lopen. Komt misschien nog!
/An outfit I wore a few days ago. I really love the scarf, I got it a few years ago from a friend. Jeans is from Weekdays Cheap Monday and the jacket is from H&M. The shoes are from DinSko and I bought then in Sweden. Love to walk on them!
 
Vandaag ga ik naar Göteborg! Ik heb er zo’n zin in, we gaan met school naar de Opera en daarna naar Westside Story! Foto’s gaan komen!
3 thoughts on “Outfit – scarf

Reactie? Leuk!

