I am sorry

De afgelopen week zijn er geen berichten verschenen op mijn blog. De reden daarvan is dat er iets vervelends is gebeurd in mijn persoonlijke leven. Ik had gewoon even tijd nodig om alles op een rijtje te krijgen. 

Nu heb ik alle emoties weer in bedwang en gaat het weer beter. Ik zal daarom vanaf nu ook weer beginnen te bloggen. Misschien niet zoals eerst, maar ik probeer regelmatig berichten langs te laten komen. 
Daarom, om mezelf, en jullie, op te vrolijken, een foto van een geweldig weekend met vriendinnen. 
/There have been some problems in my personal live, that is why there were no updates last week. But now I figuered the things out and my emotions are under control.

Here a picture of a great weekend with friends. Because friends make everyone happy!


5 thoughts on “I am sorry

Reactie? Leuk!

