Het is koud!

Het is hier koud. Iedere nacht is het al onder het vriespunt en als je ’s ochtends naar buiten gaat loop je tegen een muur van kou. Kan leuk zijn, maar nu nog niet. Nu wil ik nog mijn zomerkleding aan en in een panty naar school. Ik denk dat dat niet zo hele lang meer kan. 

Nu ben ik erg veel aan het breien en is het heerlijk om naar zulke mooie gebreide dingen te kijken. Ze geven me een warm gevoel!
/It is cold in Sweden, every night it is below zero. Could be fun, bot not now. I want to wear my summerclothes still! But looking at warm stuff is great! I love the knitted stuff here 😉
6 thoughts on “Het is koud!

  1. Oei, hoe koud zal het dan niet in Zweden zijn als het echt winter is? :O Alvast heel veel succes! (; En super super super tof dat je aan het breien bent! Ik krijg er ook altijd zo'n fijn gevoel van, het ziet er ook gelijk zo gezellig uit, zo'n bolletje wol met een brei/haaknaald (:Veel plezier in Zweden!Liefs, Leonie

  2. Wow, ik kan me niet echt voorstellen hoe het is om daar in Zweden te leven, haha. Lijkt me best gaaf, eigenlijk! Wat leuk dat je bezig bent met breien! Mijn moeder en ik willen het ook gaan doen haha, om te beginnen met warme, dikke sjalen. Ben benieuwd naar je breiwerk! ♥www.thisoddgirl.blogspot.com

  3. Koude is inderdaad niet leuk, maar ik hou ook erg veel van die gebreide dingen. Ze zien er altijd zo leuk en lekker comfortabel uit! Veel plezier in Zweden, ik ben benieuwd wat je gaat beleven 🙂

Reactie? Leuk!

