Zo lief!

Een aantal weken geleden was ik met mijn gastmoeder mee naar het werk. Zij werkt op een basisschool en geeft les aan kinderen van 6 tot 9 jaar. En wat een schatjes waren het! Ik heb daar een heerlijke dag gehad, en vorige week lag er ineens een cadeautje voor me klaar!
Die lieve kinderen hadden allemaal tekeningen voor me gemaakt, zo lief. Ook dachten ze dat ik uit Engeland kwam, dus hadden ze de Britse vlag vaak getekend. Nu wil ik er zeker nog een keer heen om ze te bedanken, de engeltjes!
/I got a lovely present from the children in my hostmums class. So cute, I definately want to go back now to say thank you!

2 thoughts on “Zo lief!

Reactie? Leuk!

