Litle darlings

Ze zijn klein, schattig en lief. Wat zijn deze muizen een schatjes! Gefotografeerd door Jessica Florence. Ze heeft ook nog veel meer mooie foto’s, niet alleen van muizen.
Deze week heb ik heerlijk vakantie, wat is dat fijn. Ik heb al een aantal vrienden opgezocht en ben al een aantal keer de stad in geweest. Ik merk dat het hier nu echt al herfst is, vorig jaar deze tijd was er gewoon al 40 centimeter sneeuw! Het is snel donker, vandaag om kwart voor 5 al helemaal donker. Dat is iets waar ik toch wel meer aan moet wennen, maar ja. Het zal over een aantal weken zo zijn dat het donker is als ik om 3 uur uit school kom. Gelukkig hoef ik niet erg ver te fietsen.
/Cute little mice, I love these pictures made by Jessica Florence.
I have holiday now, one week off. I love it, now I have time. Or? Actually I want to do so much that I don’t know when I should do it. Tomorrow I have a nice day with my family.
 
5 thoughts on “Litle darlings

  1. Ah wat een lieve foto ik heb zelf ook ratjes en de mijne lijken heel veel op de eerste haha echt super dat ze van die lieve foto ;s kan maken van der ratten, bij mij zijn ze zo hyper dat het bijna niet gaat

Reactie? Leuk!

