School…

Yek, ik heb de hele tijd school school school aan mijn hoofd! Dit is al de zoveelste to-do-list die ik maak, maar het einde komt in zicht! Nog maar 18 schooldagen voordat het Kerstvakantie is. En in de tijd hebben we hier ook nog Lucia, een feest met veel licht en liedjes. Ik zing in het koor op school en nu zijn we bezig met advent, Kerst en Lucia, heerlijk vind ik het! Al moet ik wel alle liedjes uit mijn hoofd kennen, in het Zweeds! Morgen de 1e reptitie, en dan wordt het alleen maar oefenen oefenen oefenen voor mij! Maar leuk is het wel 🙂
/A list with all the tings I have to do in the next week, no fun. But in 18 schooldays it is the Christmasholiday, so than finaly a bit rest! But first: Lucia, I never had it, so we will see what it is going to be. A lot of singin at least 🙂

8 thoughts on “School…

  1. die Zweedse liedjes lijken me echt leuk om te horen, haha. Super dat je op zo'n schoolkoor zit! Heb je dat veel in Zweden? Want hier komt dat volgens mij bijna niet voor (: En je hebt echt een mooi handschrift!liefs Rixt

Reactie? Leuk!

