Time to do nothing

Heerlijk, het is weekend! Eventjes helemaal niets doen! Okee, misschien een beetje huiswerk… Zondag is mijn gastvader jarig, dus een klein feestje. Zijn moeder komt, haar ga ik voor het eerst ontmoeten, best spannend, want dan moet ik echt Zweeds praten. Ook komen mijn gastmoeders ouders, die kunnen gelukkig een beetje Engels spreken!
Nu eerst lekker mijn bed in en morgen lekker uitslapen!

/Weekend! I have a birthday to celebrate, so thats nice! And further nothing, nothing, nothing! Ok, maybe a little bit of homework…

4 thoughts on “Time to do nothing

  1. Nog heel erg bedankt voor je lieve reacties! Echt zo tof dat jij gewoon Zweeds kan praten! Ik vond je Zweedse felicitatie dan ook erg leuk! En die volgers, die komen vanzelf wel hoor. Bij mij liep het in het begin ook niet zo, maar langzaam aan komen er steeds meer bij. Er zijn natuurlijk altijd bloggers die je alleen maar volgen als jij terugvolgt, maar daar doe ik niet aan mee. Alleen als ik die blog echt leuk vind, volg ik terug (; Maar jou blog vind ik leuk, dus ik blijf je lekker volgen! (: Spannend dat je Zweeds moest praten, hoe ging het? Was het een leuk feestje?

Reactie? Leuk!

