Sneeuw!

Jaaaa! Er ligt hier sneeuw! Heerlijk vind ik het, alles ziet er gelijk veel lichter en vrolijker uit. Je merkt dat kerst er aan komt! De ochtend van 6 december kwam mijn gastzusje mijn kamer ingestormd: ‘Sneeeeuw!’ Een prachtig gezicht, jammer dat ik nog minstens een uur kon slapen… Sindsdien is er meer gekomen maar heeft het ook even gedooid, dus helaas is de straat nu een grote ijsbaan. Gelukkig strooien ze hier niet met zout maar met gruis, blijft het toch even wat schoner allemaal.
Vandaag ben ik even de tuin in gegaan met mijn camera, want het zonnetje schijnt prachtig. Helaas is dat nog maar voor een aantal uur want half 4 is het donker.

/We have snow here in Sweden! I love it, everything looks lighter and you can feel that Christmas is comming! This morning I went outside and made some beautiful pictures, the sun is shining. Unfortunately it is dark in a few hours, but now I am enjoying it!

 

4 thoughts on “Sneeuw!

Reactie? Leuk!

