Changes

Je zult wel denken, alweer iets anders? Nou, dit keer is het niet mijn eigen keuze, helaas.
Google heeft besloten om de extra functie Google Friend Connect te verwijderen, dit zou natuurlijk erg jammer zijn, dus daarom heb ik een Facebook pagina aangemaakt waar je me op kunt volgen. Ook ben ik te vinden op Bloglovin’.
Ik zou dus mijn lieve volgers willen vragen om mij op Facebook of Bloglovin’ te volgen, zou ik erg leuk vinden!

/Google decided to stop with the Google Friend Connect function, so I decided to make a Facebook page and a Bloglovin’ page. I hope that you will follow me there! 

 

2 thoughts on “Changes

  1. Ik vind jouw schoenen op deze foto (en je header) echt heel vet! En ik vind het zo ontzettend jammer dat GFC waarschijnlijk weg gaat! Ik had net 80 volgers bereikt… ): Ik volg jou nu met Bloglovin' hoor! 😀 En zou je (als je die hebt) foto's van Lucia op je blog willen zetten? Lijkt me echt heel mooi!Liefs, Leonie ♥

Reactie? Leuk!

