Ideetje!

Wat en leuk idee vind ik dit! Dat zou ik zo zelf wel in mijn (toekomstige) huis willen doen. Ziet er toch veel vrolijker uit dan alle schoenen op de grond!

Eigenlijk zou ik op dit moment Kerstcadeautjes in moeten pakken, morgenavond is het Kerstavond! De eerste keer dat we cadeautjes onder de boom hebben! Ik heb er wel zin in hoor, ben blij dat ik dit meemaak door mijn uitwisseling!
/I really like the idea, much more fun than having all the shoes on the floor instead 🙂
 
6 thoughts on “Ideetje!

Reactie? Leuk!

