Gott Nytt År!

Gott Nytt År! Gelukkig Nieuwjaar! Folle Lok en Seine!
De avond was gisteren zo omgevlogen, met 5 meiden heb ik SingStar gespeeld en heerlijk gegeten. En toen was het ineens 12 uur! Ik vond het wel wat gek hoor, niet thuis zijn met Oud & Nieuw. Het feest wordt hier heel anders gevierd, we hadden zelf geen vuurwerk gekocht, maar verderop in de stad was wel wat. Maar veel minder dan thuis, beetje jammer. En het was koud! Min 10! En toen ik vanochtend om kwart voor 12 wakker werd en uit het raam keek zag ik sneeuw! Het sneeuwde als een gek 🙂 Toch een mooi begin van het jaar.
Hoe hebben jullie Oud & Nieuw gevierd?
Lol met mijn gastzusje 🙂 Zulke foto’s blijven leuk!

4 thoughts on “Gott Nytt År!

Reactie? Leuk!

