Water Wonderland

Iedereen dacht dat mijn Kerst hier wit zou worden, veel sneeuw en ijs. Maar helaas, zo was het niet. Het was de hele Kerst boven nul. Op 1e Kerstdag vroegen mijn buren me mee om te gaan schaatsen, op een meer vlakbij. Ik moest het nog zien, maar ik ging mee. Met 2 auto’s gingen we er heen, 10 km met de auto. En warempel lag er ijs! Terwijl het +7 graden was! Een vriend die ook mee was heeft met een sport-camera een prachtig filmpje gemaakt.

Maar wat het leukste is aan dit filmpje is dat jullie eigenlijk voor de gek worden gehouden. Hij hield de camera hier op de kop! En wat een prachtige beelden zijn het. Genieten! En laat me weten wat je er van vond!

2 thoughts on “Water Wonderland

Reactie? Leuk!

