Foto’s zonder camera

Vandaag had ik mijn 2e les in fotografie, en wat is het leuk! In de 1e les hebben we het vooral over compositie gehad en vandaag gingen we dan met beeld aan de slag. Foto’s maken zonder een camera. Dat gaat lastig zul je eerst denken, maar het was erg makkelijk! Mijn school heeft een DoKa (Donkere Kamer) en daar gingen we aan de hand met belichting en speciaal fotopapier. Daarna de foto’s in verschillende teiltjes met vloeistoffen doen en dan langzaamaan krijg je je foto! Ik heb er meerdere gemaakt, maar helaas geen foto’s van alle. Vier mocht ik mee naar huis nemen, en ik vind ze erg leuk gelukt!

4 thoughts on “Foto’s zonder camera

Reactie? Leuk!

