Ik ben over de helft!

Jaa, wat gaat dat snel! Ik ben gewoon al over de helft van mijn uitwisselingsjaar! Niet normaal! Ik zit hier nu al 167 dagen, al 5 en een halve maand! En ik heb nog maar 5 maand over! Maar wat heb ik een mooie tijd gehad tot nu toe, en dat wil ik jullie laten zien. Daarom een compilatie van mijn eerste 5 maanden Zweden 🙂 Pas Op: PHOTO OVERLOAD!

Dag Nederland, tot over een jaar!

De hele groep uitwisselingsstudenten.

Drottningholms Slott, vlakbij Stockholm

Mijn Zweedse huisje.

Zomerafsluiting met vuurwerk

Markt, met Dalahästen, typisch Zweeds.

Bos

Stockholm, bij mijn ‘zus’ op bezoek.

Lol met andere uitwisselingsstudenten, Elizabeth uit USA en Kathi uit Oostenrijk.

Mijn school, 5 minuten lopen.

Met school naar Göteborg voor West Side Story!

Grootste meer van Zweden, Vänern bij Karlstad.

Oktober en nog steeds mooi weer en appelen.

Saffraanbroodjes voor het Lucia feest (13 december)

Winter!

Meer winter, prachtig!

Kerstboom met een hele lading cadeautjes!

Een typisch Zweeds schuurje, in Dalarna.

Allerlaatste foto met Elizabeth, zij was hier maar een half jaar…

Prachtig uitzicht over het meer, ’s ochtends vroeg.

Tijdens mijn tochtje om het meer.

2 thoughts on “Ik ben over de helft!

Reactie? Leuk!

