Good Book: Vince and Joy

Toen ik hier net in Zweden was kon ik natuurlijk nog geen Zweeds. Daarom vroeg ik mijn lerares engels of zij nog wat leuke boeken voor me had. Toen kwam ze met een paar mooie boeken aan. Een daarvan is Vince and Joy, geschreven door Lisa Jewell. Het boek gaat, zoals de titel zegt, over Vince en Joy. Het begint bij een feestje waar iedereen wat over zijn ex-en verteld. Hij verteld over Joy, een meisje die hij 20 jaar gelden voor het eerst ontmoet had. In zijn leven ontmoet hij haar verschillende keren en je hoort verhalen van beide kanten. Ik vind het echt en mooi boek, zeker iets voor meiden. De schrijfster heeft erg mooi twee verschillende verhaallijnen in elkaar verwerkt. Ik vind het een aanrader!

source ♥
3 thoughts on “Good Book: Vince and Joy

Reactie? Leuk!

