Funky laden

Ik ben gek op klusprogramma’s, en gelukkig hebben ze die ook in Zweden! Het programma Äntligen Hemma (vertaling: Eindelijk Thuis) is eigenlijk hetzelfde als Eigen Huis en Tuin in Nederland en zit vol met leuke ideeën. Vorige week zag ik deze leuke ladekast voorbij komen. Ik vind het een erg leuk idee, wat een plankje, gaten en houten kralen al wel niet doen! Misschien ga ik het zelf doen, moet ik wel eerst een mooie ladekast vinden…
source ♥

Dit bericht is in het voor geschreven, ik ben onderweg naar huis van een geweldige vakantie, morgen reageer ik weer!

3 thoughts on “Funky laden

Reactie? Leuk!

