Idre – foto’s

Ik weet dat het in Nederland ook koud is, maar zo koud als wij het hadden tijdens het skiën was niet normaal. Het was tussen de -20 en -30, en dan zit je in een lift en is het echt ijsKOUD!
Het skiën ging mij erg goed af en het was gelukkig erg rustig en stonden er geen lange rijen bij de liften.
Ook heb ik een aantal uur een snowboard geprobeerd, ging ook nog best goed, al durfde ik nog niet van een echte piste af…

Op de piste, in de zon en geen andere mensen!
Het was koud!!
Om een uur of 4, zie je de sneeuw?
Op ski’s!
Tot mijn knieën in de sneeuw
Opperste concentratie
Boven op de berg
Vanuit de lift
Een winterwonderland
De zwarte piste, daar is mijn ‘zusje’ vanaf geweest…
5 thoughts on “Idre – foto’s

  1. vet mooi swaan!Daar wil ik ook wel naar toe! Even snowboarden, even skiën… Allemaal vet mooi. Ik wil daar ook nog wel eens met jou naar toe. Jij heb het wel goed voor elkaar! Nou even een klein berichtje van mij,Dikke tút!

  2. dit ziet er echt geweldig uit… Ik kan niet wachten om ook weer op wintersport te gaan!En ja, ik kan er wel op lopen, alleen vind ik het zo raar dat ik echt boven IEDEREEN uitsteek. haha

Reactie? Leuk!

