Outfit – Op het meer

Ik dacht, er moet maar weer eens een outfitpost komen. Heb ik dit jaar nog geeneens gedaan!
Op de foto’s heb ik mijn trui van Gina Tricot aan die ik van mijn zus kreeg, een echte favoriet. Hij is zo lekker warm! Ook heb ik mijn wollen shorts en legging van America Today, en mijn fijne winterschoenen die ik vorig jaar gekocht heb. Om mijn hals heb ik een ketting die ik in een tweedehands winkeltje heb gevonden.
De foto’s zijn gemaakt op het meer dat naast mijn school ligt, een heerlijke plaats. Vandaag ben ik er ook wezen schaatsen want ze hebben een baan geveegd! Helaas was het ijs niet helemaal super, maar ik kon schaatsen, dat was al heel wat!

Smile 🙂
3 thoughts on “Outfit – Op het meer

Reactie? Leuk!

