Karlstad!

Ik ben weer thuis! En wat een heerlijke dagen heb ik in Karlstad gehad, eigenlijk te leuk om foto’s te maken! Heel veel heb ik er dan ook niet, we waren veel te druk met chocolademelk drinken, op de bus wachten, wandelen, schminken met kleine zusjes, in de bus zitten, praten, praten, muziek luisteren, winkelen, praten, paardrijden, lopen, praten, eten… Tsja, eigenlijk heb ik echt super veel gedaan, en nog wat leuke dingetjes gekocht! Maar dat komt later, ik wil eerst zeggen: ik ben weer thuis!

Lol met Anne-Wil, brillen van de anderen op tijdens onze nachtelijk Burger King avontuur 🙂

5 thoughts on “Karlstad!

Reactie? Leuk!

