Dag februari

En weer een maand voorbij. Ik ging door de foto’s van februari en kwam tot de conclusie dat ik bijna geen foto’s heb gemaakt! Ik heb het gewoon te weinig gedaan, of te veel en het daardoor te druk gehad.
Zoals jullie weten ben ik wezen skiën, was ik jarig, ben ik wezen schaatsten, naar Karlstad geweest en lol gehad!
Toch zijn hier een aantal foto’s van mijn februari 2012. Veel kijkplezier en ik hoop dat jullie het leuk vinden!

De skipiste!
In Idre
Prachtige zonsondergang
Ik zag de schaduw en moest een foto maken 🙂
Stijl haar, weer eens wat anders.
Mijn verjaardagstaart!
Een iglo in de tuin gemaakt
Op het ijs
Tulpjes!

Liefs, Swaen

6 thoughts on “Dag februari

Reactie? Leuk!

