Outfit – a warm jumper

Weer eens een outfitpost. Dit is de mooie trui die ik bij de kringloop had gevonden voor 40 kronen (4 euro).  Deze outfit had ik een tijdje geleden aan, maar ik was er nog niet aan toe gekomen hem met jullie te delen. De trui is echt heerlijk warm, en hij zit me goed. Mooi lange armen en een lang lijf, en het patroon vind ik erg mooi! De shorts zijn van de H&M, de laarzen van Tamaris en de kniekousen van Indiska. Helaas heb ik geen foto van mijn laarzen, maar ze zijn fijn in elk geval.

13 thoughts on “Outfit – a warm jumper

  1. Super leuk!Ik ga donderdag de bestemming uitzoeken met een vriendin! Het wordt in ieder geval een talenreis. We zijn over the top ambitieus, maar de feestbestemmingen hebben we nu onderhand wel gehad. Tijd om iets te zien & leren! Waar ga jij naartoe? (:

  2. Oh, wow, ik zie net dat die foto nog in een ander concept stond!! Ik zet hem er gelijk bij! Bedankt voor het reminden dan, hahaha.& Leuke shorts!xxxx

Reactie? Leuk!

