Wezen shoppen

Ja, ik ben de stad weer in geweest met mijn lieve zusje, op zaterdag hadden we een meidendagje. Het is hier al heerlijk zonnig en in de stad was het bijna warm! Ik heb een aantal hele fijne items gevonden, eentje ga ik nog geheim houden, die krijgen jullie over een aantal weken te zien!
De blouse is van Vila en heeft kant op de schouders, dat vond ik het leuke. Ook het andere shirtje is van Vila, en ik heb iets met kant geloof ik. De prijs van de shirtjes weet ik niet precies, omdat we hier natuurlijk kronen hebben, maar het zal ongeveer op 16,50 uitkomen. Beide shirtjes hadden dezelfde prijs.
Het spijkerjasje zat al in een aantal post geleden, op mijn wishlist van de H&M. Ik zag hem hangen en probeerde hem gelijk, en hij is fijn! Eindelijk heb ik eens een spijkerjasje, ik zocht er al tijden na. Ik ben erg kieskeurig en wilde het precies zo hebben zoals ik het in mijn hoofd had, zo wilde ik bijvoorbeeld niet van die slubberarmen of veel te breed. Hij kostte 29,95.

9 thoughts on “Wezen shoppen

Reactie? Leuk!

