Bloemen!

Vandaag ben ik voor het allerlaatst aan het schaatsen geweest, het is hier nu +10 graden, maar er was nog ijs. Helaas wel veel water er op, dus natte sokken, maar fijn was het zeker. Nu moet ik weer een heel jaar wachten…
Verder was ik wat aan het rondneuzen op internet en toen vond ik deze mooie foto’s. Het zijn foto’s van de kleding die Mary Katrantzou heeft ontworpen voor Topshop. Vooral het rokje op de 1e foto vind ik erg mooi, misschien wel mijn favoriet. Ook vind ik de blauwe broek op de rechter foto erg mooi!
Wat vinden jullie?
source ♥
10 thoughts on “Bloemen!

  1. Wauw, wat een prachtige collectie! 🙂 Leuk dat je daar in Zweden nog even hebt kunnen schaatsen (het is mijn droom om ooit een keer voor langere tijd naar Zweden en Noorwegen te gaan, dus vind het super om je verhaaltjes over daar te lezen..)Liefs, Donna-ly

Reactie? Leuk!

