Outfit – denim

Een outfit van een aantal dagen geleden, een heerlijke zonnige dag was dat. Mijn nieuwe spijkerjasje aan van de H&M, mijn zelfgebreide sjaal, mijn broek van Cheap Monday (die al 3 keer gerepareerd is, niet een goede aankoop…) en mijn oude, vertrouwde All Stars.
Wat een heerlijke dag was dat, de hele dag met de toneelvoorstelling geweest. Over anderhalve week is de première al! Spannend gaat het worden! Volgende week begint de projectweek, iedere dag van 9 tot 4 bezig met theater. En die tijd hebben we nodig ook! Nog ongeveer 30 kostuums moeten genaaid worden, muziek moet nog meer oefenen en de scènes natuurlijk. Dat gaat nog druk worden, maar het komt wel goed 🙂
8 thoughts on “Outfit – denim

  1. dankjewel voor je lieve reactie! Gelukkig had mijn moeder nog een paar tijdschriften van burda, maar helaas kan ik ze niet bij kringloopwinkeltjes vinden. En je outfit is simpel, maar leuk! Wat gaaf dat je je sjaal zelf hebt gebreid. De kleur is schattig en heel veel succes met oefenen.

Reactie? Leuk!

