Nail art – roses #6

Op een andere blog (helaas ben ik de naam vergeten) werd er heel duidelijk uitgelegd hoe je leuke roosjes op je nagels kon maken. Gisteravond heb ik het geprobeerd en ik vind het een erg leuke en makkelijke nail art. Ik heb hem gemaakt met een saté prikker, helaas heb ik geen echte nail art pennen. Wat vinden jullie van deze?
Dit is de nagellak die ik heb gebruikt:
– MNY, 265
– Hema, 06
– Hema, 91
– Hema , 93 (weet het niet zeker)
– H&M, No Mambo Jambo
– MNY, 757
7 thoughts on “Nail art – roses #6

Reactie? Leuk!

