Wat is dat nou?

Sneeuw? Toen ik vanochtend mijn gordijn open deed was ik toch even verwonderd over het feit dat het wit was buiten. En nu ik dit schrijf sneeuwt het ook weer, wat appart. De afgelopen weken was het eigenlijk alleen maar zonnig, mooi lenteweer, en nu komt dit weer… Wat nu als ik hier een witte Pasen krijg? We hadden geeneens een witte Kerst hier, dus dan zou het een vergoeding zijn.
Ik hoorde dat het weer in Nederland zonnig en fijn is. Laten we hopen dat het zo blijft voor jullie en dan wens ik jullie nu een goede Goede Vrijdag.
MIjn uitzicht

12 thoughts on “Wat is dat nou?

Reactie? Leuk!

