Opgeruimd staat netjes.

Mijn gastmoeder kwam met het leuke idee om eens op te gaan ruimen, en dan konden mijn gastzusje en ik dat ook doen. Ik begon wou het eigenlijk al snel opgeven.. Meer kleding lag op mijn stoel dan in mijn kast en overal stof… Ik had eerst alles op mijn bed gegooid en bedacht me toen dat ik net zo goed mijn hele kamer kon veranderen! En na 4 uur staat alles weer op zijn plaats en ben ik blij 🙂 Tsja, je moet toch wat in je vakantie…
Morgen ga ik ’s ochtends vroeg naar de stad om te gaan ontbijten met een vriendin, en gister heerlijk wezen winkelen. Mijn aankoopjes laat ik snel zien!
Al mijn spullen op het bed

En na een tijdje puzzelen was het zo

Mijn nieuwe indeling.

17 thoughts on “Opgeruimd staat netjes.

Reactie? Leuk!

