En er is weer sneeuw…

Pff, dit had ik me toch even anders voorgesteld hoor? Ik dacht dat het hier toch wel bijna lente was, maar ik heb het mis. Gister heeft het de hele dag gesneeuwd en vanochtend weer. Daarna regen en nu is alle sneeuw weer weg en nu schijnt de zon gewoon weer! Ik heb alleen maar een erg slechte foto van de sneeuw, want ik zat de hele dag op school en had alleen mijn mobiel bij me. Die krijgen jullie later nog eens! Nu eerst wat mooie foto’s van de Finse fotograaf Mikko Lagerstedt. Ik vind dat hij echt prachtige foto’s heeft gemaakt en ben erg blij dat ik ze tegen kwam! Geniet van het koude weer!
5 thoughts on “En er is weer sneeuw…

Reactie? Leuk!

