Daily Oil Elixer

Eindelijk heb ik een haarproduct gevonden die goed werkt! Het is de Daily Oil Elixer van Schwartzkopf
Ik heb hem nu al een tijdje en ik vond dat het wel tijd was voor een review.
Verpakking
Het is een simpele verpakking, maar ziet er toch wel wat luxe uit vanwege de ‘gouden’ kleur. Verder staat er duidelijk op wat het is en kun je zien hoeveel je nog over hebt.
Textuur & geur
Het voelt als olie, erg fijn en zacht met een beetje geur. Het ruikt niet vervelend en het plakt niet.
Werking
Mijn haar krijgt een heerlijke oppepper, meer krul, wordt er niet vet van en het komt meer in model. Omdat ik kroeshaar gemengd met krullend haar heb kan het moeilijk zijn om het goed te stylen, maar dit zit zeker erg mooi.
Eindconclusie
Voor mijn soort haar is dit een erg fijn product, het maakt mijn haar helemaal niet vet en geeft net die extra oppepper die het nodig heeft. Als het op is ga ik het zeker opnieuw kopen!
6 thoughts on “Daily Oil Elixer

Reactie? Leuk!

