Fitting Room #5

Het is weer maandag! Dat betekend een nieuwe outfit online, en deze keer vond ik deze leuke jumpsuit. De legging vond ik er erg gaaf bij staan, en het jasje om het wat af te maken.
En ik heb super leuk nieuws, mijn zusje komt vandaag! Ze was jarig op vrijdag en heeft als cadeautje een weekje naar mij gekregen. Ik heb er zo’n zin in, maar spannend is het ook wel. Ik heb haar al ongeveer 8 maanden niet gezien, dus hoe zal het zijn? Ze blijft de hele week, dus ik zal niet heel veel posten, maar ik heb toch een aantal dingen ingepland. Fijne vakantieweek, en natuurlijk fijne Koninginnedag!
6 thoughts on “Fitting Room #5

Reactie? Leuk!

