Nagellak – Goldengreen #8

Sorry dat ik deze week niet heb gepost, het was omdat mijn zusje langs kwam! Samen met haar en een vriendin heb ik een geweldige week gehad met veel zon en veel plezier! Binnenkort ga ik een aantal foto’s laten zien van ons heerlijke weekje hier.
Maar eerst mijn nagellak! Ik vond het weer tijd voor dit mooie kleurtje van MNY, nummer 757. Ik vind het een prachtig mooi kleurtje, en in het licht ziet hij er soms zelfs wat gouden uit! Het kleurtje blijft ook erg goed zitten, zelfs zonder topcoat zit hij minstens 5 dagen zonder af te bladeren! Natuurlijk heb ik er wel wat basecoat onder.
Hebben jullie een fijne vakantie gehad? En gaan jullie morgen ook bevrijdingsdag vieren? Hier hebben ze dat niet, Zweden was niet in oorlog. Dus morgen gewoon een normale dag voor mij. Veel plezier!
9 thoughts on “Nagellak – Goldengreen #8

Reactie? Leuk!

