Nagellak – Sky blue #9

Afgelopen zondag was het best mooi weer, dus ik vond het tijd voor een wat meer lente-nagellakje. En deze is het geworden, Sky High van Gina Tricot’s beautylijn. Ik vind het een mooi lakje maar ik ben er niet heel erg tevreden over, ik had drie lagen nodig om hem mooi dekkend te krijgen. En ook zijn er vandaag alweer stukjes nagel zichtbaar. Ik heb een basecoat gebruikt en later nog een topcoat, maar het mocht niet baten. Nou ja, dan is dit een lakje voor 3 dagen, dan maar weer een nieuw lakje!
Wat vinden jullie van dit kleurtje? En kennen jullie de nagellak van Gina Tricot?
8 thoughts on “Nagellak – Sky blue #9

Reactie? Leuk!

