Re-entry camp

Ik ben weer heelhuids thuis gekomen van mijn re-entry camp in Stockholm. Het was het laatste kamp dat we met alle exchange students hadden, en nu is het eerste afscheid nemen ook begonnen.
Ik heb een heerlijk weekend daar gehad, heel veel zon, heel veel vrienden en heel veel lol. Helaas had ik 3 uur vertraging met de trein, want de stroom op Stockholm Centraal was uitgevallen. Niet echt fijn, maar ik ben er uiteindelijk gekomen. Als een van de laatsten, dat wel.
We hebben een aantal discussies gehad, we hebben gezwommen, leuke spelletjes gedaan en heel veel lol gehad! Ook hebben we naar het Eurovision Song Contest gekeken, en natuurlijk was het super leuk dat Loreen (Zweden) had gewonnen! Hier een aantal foto’s.

Hoeveel lol kun je hebben met een paardebloem!
Heerlijk in de zon, hier hebben we ook nog gezwommen.
Met alle Nederlanders. En zelfs wij praten nu Zweeds met elkaar!
De hele groep! In totaal 59 studenten die een topjaar hebben gehad.
We deden een soort voetspelletje, je mag maar 1 keer je voet verplaatsen en dan naar de voet van degene voor je. Ik stond wel fijn, maar de jongen achter mij had het er maar zwaar mee. Een aantal minuten na deze foto is hij ook gevallen 😛
Weer een ander spel; Ninja. Je mag 1 beweging per keer maken en dan probeer je om degene naast je op de arm te raken en ‘dood’ te maken. Best moeilijk, want je mag dus niet rennen!
En als laatste, de overheerlijke taart die we gemaakt hebben tijdens de taartenwedstrijd. Banaan, slagroom, snoep en jam was echt heerlijk samen!

Ik ben bang dat er de komende tijd niet heel veel posts gaan komen, dus ik probeer wat meer inspiratie posts in te plannen. Over een maand ga ik alweer terug naar Nederland en wil ik eerst tijd hebben voor mijn familie en vrienden, dat hebben ze wel verdient. Maar natuurlijk zal ik na de zomer weer helemaal terug komen met veel posts!

12 thoughts on “Re-entry camp

  1. Leuke foto's :). Geniet van je laatste weken, het gaat zo snel! Een vriendin van me is ook net terug van een jaar exchange en die laatste maand vloog echt voorbij!En ja klopt, ik was inderdaad in Makkum! Super grappig dat je daar dichtbij woont :). De ouders van m'n beste vriendin hebben een huisje in dat beach resort en daar gaan we elk jaar heen. Echt zo heerlijk daar!Liefs, Emilia

Reactie? Leuk!

