Dag mei

De maand mei is ook weer om gevlogen, nu is het al begin juni! De afgelopen maand is geweldig geweest, mijn zusje en een vriendin waren hier, we zijn naar het vakantiehuisje geweest, er is een autoshow in de stad geweest en ik ben naar Stockholm geweest. Kijk maar mee naar mijn mei-maand in foto’s. Ik hoop dat jullie ook een fijne maand hebben gehad 🙂
Heerlijk worstjes gegrild met mijn ‘zusjes’
Een iets groter vuur, fikkie stoken bij het zomerhuisje.
Ontbijt in het zonnetje
Cruising 2012
Party bus
Mooie Volvo Amazon
En ga zo maar door, ze reden de hele tijd rondjes door de stad.
Appelboom in bloei
Onze snoeptaart!
Nederland, Moldavië, België, Duitsland en Duitsland
Slaapzalen
En alle YFU-ers
Tentoonstelling met mijn kunstklas, komt later nog meer over!
Een bloemetje gekregen bij het laatste concert met het muziekkorps
4 thoughts on “Dag mei

Reactie? Leuk!

