De mooie dingen die ze zag #1

Op het YFU-kamp van vorige week kwam ik Lena tegen, een uitwisselingsstudent uit België. Ik had haar eerder al eens met een camera zien lopen, en in dit weekend heb ik ook een aantal van haar foto’s gezien. Echt prachtige plaatjes maakt Lena, en ik stelde voor dat zij een eigen rubriek op deze blog kreeg. En hier is het eerste deel! Het is nog niet helemaal bekend hoe vaak ze gaat posten en over een titel zijn we ook nog niet uit, maar hier is in elk geval het eerste deel.
Deze foto heb ik getrokken toen ik een dag vrij had. toen besloot ik om mijn camera mee te nemen en naar Stockholm te gaan.
Het YFU kantoor ligt in een van mijn favoriete stadsdelen, Karlberg. Op weg naar het kantoor zag ik dit gebouw en de mooie belichting van de eerste lentestraaltjes. Ik moest er gewoon een foto van trekken.
Iets waar ik veel van houd is licht en zwart-wit foto’s. dat is een van mijn favoriete combinaties!
Zwart-wit geeft een mooi effect weer en het geeft de foto’s iets tijdloos.
Liefs, Lena
4 thoughts on “De mooie dingen die ze zag #1

Reactie? Leuk!

