Stockholm – part I

Ik ben weer terug van mijn Stockholm avontuur! En wat was het leuk zeg, ik heb me zo vermaakt! Heerlijk de stad in geweest, een hele boel Nederlanders tegen gekomen en het alleen maar leuk gehad 🙂 Ik heb ook een aantal prachtige dingen gekocht, zoals een blouse, een sjaal en een ketting, hier komt nog wel een postje over. Nu eerst een deel van de foto’s! Ik zal ze maar niet allemaal in 1 post gooien, want dan houdt het nooit op! Dit is van de vrijdag en een beetje zaterdag. Kijk maar mee!
Met lieve Anne-Wil in de metro.
Een mededeling bij de bushalte, in die richting gaat de rij…
Wachten op de bus.
Stockholm met Gilles.
Nachtclub op een boot
Zo lief die twee, handjes vasthouden in de grote stad.
Met Gilles in Gamla Stan, de oude stad van Stockholm. Mooie smalle straatjes.
En met Anne-Wil, dit was het aller smalste straatje van de stad, net een meter breed.
Een lief vikingbootje in een vikingwinkel.
Op een pleintje
Lieve huisje in Gamla Stan
Met lieve Anne-Wil
Nog een mooie huisje
Een zangeres die op een ‘hang’ speelt.
Leuke kleurtjes!
Het werkpaleis van de koning.
En nog een of ander belangrijk gebouw.
Mensjes
9 thoughts on “Stockholm – part I

Reactie? Leuk!

