Aankoopjes

Stockholm en shoppen staat voor mij aan elkaar gelijk, en ik heb een aantal leuke dingen gekocht. Niet te veel natuurlijk, want alles moet weer mee naar huis. In de Indiska, jullie weten dat ik er gek op ben, heb ik deze prachtige ketting gekocht, ik vind het patroon er op erg mooi, en stiekem vind ik het wel wat op een vikingschip lijken, met die krullen er aan. Erg mooi vind ik hem, echt een favoriet. Bij de Beyond Retro, een supergrote secondhand winkel, heb ik deze mooie blouse gekocht, het is eigenlijk een blouse voor mannen, maar ik vind hem erg mooi en hij zit heerlijk. Ik was al heel lang op zoek naar zo’n blouse, je kan hem heel goed combineren en is ook heerlijk om lekker op een luie zondag in op de bank te zitten.
In Gamla Stan kwamen we ook een Indisch winkeltje tegen, vol met de prachtigste sjaals. De meesten waren van zijde, maar daar hing dan ook een prijskaartje aan. Deze mooie sjaal had een vriendin voor me uitgezocht en hij past echt heel mooi bij mijn ogen. Ook is hij nog heerlijk zacht, dus die moest mee!
En als laatste een souvenir gekocht, dit mooie Zweden shirt. Komt ook nog mooi van pas met het EK van nu! Zweden speelt vanavond, dus ik heb hem aan en ga kijken!

Ik ga dit weekend naar Stockholm (again!!) om met mijn gastgezin naar het pretpark (again!!). Ik heb er zin in! Jullie ook een fijn weekend!
Liefs, Swaen

14 thoughts on “Aankoopjes

  1. haha op dit verhaal wilde ik zonet dus ook al reageren! Wat een super leuke dingen heb je weer aangeschaft? Bij thuiskomst heb je echt een hele nieuwe garderobe :)!
    Leuk blousje inderdaaad! en hoe was het in het pretpark?

Reactie? Leuk!

