De mooie dingen die ze zag #3

Het is weer tijd voor de wekelijkse rubriek van Lena waarin zij de mooie dingen die ze zag (en fotografeerde) laat zien. Lena is een vriendin van mij uit België en ik heb haar leren kennen in Zweden.  Echt prachtige plaatjes maakt Lena, en ik stelde voor dat zij een eigen rubriek op deze blog kreeg, en hier is hij!
 
Op dinsdag was het tijd om af te studeren, opnieuw! In België had ik dit vorig jaar al gedaan maar het was niet half zo leuk als hier in Zweden! Verschillende maanden voordien beginnen de feestjes, uitnodigingen en de inkopen al. De dag zelf is het EINDELIJK tijd om volwassen te worden en de hele school stond op z’n kop. Geschreeuw, gelach, gehuil… het was allemaal aanwezig!
Mijn school heeft 2500 leerlingen waarvan over 600 afstudeerden. Véél mensen dus!
Liefs, Lena
5 thoughts on “De mooie dingen die ze zag #3

Reactie? Leuk!

