Nagellak – Modern Lines #12

Weer tijd voor een nagellakje. Ik zag mijn fijne lichtblauw naast de mooie roze staan en dacht gelijk dat ze samen moesten. En dat heb ik dus gedaan. Ik kon gelijk weer even oefenen op het lijntjes zetten, en je ziet dat het niet het gemakkelijkste is… Ik heb de lijntjes gemaakt met een coctailprikker, helaas heb ik geen echte nailart tools.  Wat vinden jullie van deze nailart en hoe maak jij mooie strakke lijntjes op je nagels? Tips zijn altijd welkom!

Vandaag is het trouwens ook midsommarafton (de avond voor de langste dag van het jaar), het is vannacht bijna niet donker geweest, misschien een half uurtje, en we vieren vandaag dat het licht er is. We gaan dansen rond een paal versierd met bloemen, doen bloemenkransen op ons hoofd en hebben het gezellig. Ik neem mijn camera mee natuurlijk, en laat jullie zo snel mogelijk alles zien!

Liefs, Swaen

8 thoughts on “Nagellak – Modern Lines #12

  1. Ik vind het wel schattig staan, maar je ziet inderdaad wel dat het geen rechte lijnen zijn.
    Wat leuk zo’n feest en ja, in Zweden wordt het bijna geen nacht. Ik ga gelijk je andere blogpost erover lezen ;d

Reactie? Leuk!

