De mooie dingen die ze zag #4

Het is weer tijd voor de wekelijkse rubriek van Lena waarin zij de mooie dingen die ze zag (en fotografeerde) laat zien. Lena is een vriendin van mij uit België en ik heb haar leren kennen in Zweden.  Echt prachtige plaatjes maakt Lena, en ik stelde voor dat zij een eigen rubriek op deze blog kreeg, en hier is hij!

Het is nog eens tijd voor een foto! 🙂 Wat leuk! Ik vind het best wel een grote eer dat ik op de blog van Swanhilde mag staan. Maar het vergt toch ook een beetje werk. Niet dat ik het niet zie zitten, maar het is steeds zo moeilijk om 1 foto te kiezen. Ik neem foto’s OVERAL, HEEL de tijd. M’n camera zit standaard in m’n handtas, je weet immers nooit wat je tegen komt.

Deze woensdag had ik afgesproken met een vriendin die in een klein dorpje woont, ongeveer een uur met trein+bus van waar ik woon. We gaan naar dezelfde school en hebben verschillende presentaties samen gedaan. Het dorpje waar ze woont heet ‘Sigtuna’ en is bekend voor z’n pittoreske huisjes. Ik was al vaak bij haar thuis geweest maar aangezien dat ze een beetje buiten het dorp ligt, had ik nog nooit de huisjes gezien.

Toen we daar aankwamen, tussen de andere toeristen, zag ik het informatie bureau. Boven de deur hing deze draak. Dat vond ik wel een buitengewone plaats om die te hangen dus kwam mijn camera meteen tevoorschijn!

Liefs, Lena

6 thoughts on “De mooie dingen die ze zag #4

  1. Cool hoor, zo’n eigen rubriek. Ik zou mij inderdaad geeerd voelen.
    Ik vind die draak wel tof, zo Chineesachtig. Alleen jammer dat je foto echt van onder hebt genomen, als je iets verder stond, kon je misschien de draak iets duidelijker in beeld krijgen.
    groetjes.

  2. Haha, altijd je camera mee? Zoiets wil ik ook met mijn Lomography, maar aah ik ben zo bang dat ie stuk gaat. =( Mooie draak trouwens. 😀 Ik vind die dingen er echt ‘chique’ uit zien haha.

Reactie? Leuk!

