Filmavond, de laatste…

Gisteravond had ik mijn filmavond met vriendinnen, de laatste… Eerst lekker gegeten met z’n allen, warme broodjes uit de oven en sallade. Daarna hebben we de film The Help gezien, over de rol van de zwarte huishoudhulp in Mississippi in de jaren 50. Een erg mooie film, en we hebben genoten. En toen kwam het afscheid nemen, verschrikkelijk! Alle zes waren we in tranen, en het was niet leuk om ze de deur uit zien te lopen. Het feestje was bij een vriendin thuis, en ik bleef slapen. Die avond nog heerlijk aan het praten geweest en om half vier maar eens besloten om te gaan slapen. Vanochtend weer naar huis gegaan en zometeen gaan we naar de bioscoop: Ice Age 4 in het Zweeds.

Heerlijk, warme broodjes uit de oven.

De kat had klauwen…

Broodjes in de oven 🙂

Met de hele groep, mijn lieve vriendinnen van dit jaar ♥

Gek doen voor de film.

Hebben jullie nu ook al vakantie of zit je nog te zwoegen op school? Ik wens je succes en een fijne zomer alvast 🙂

Liefs, Swaen

5 thoughts on “Filmavond, de laatste…

  1. Ah wat leuk, die film heb ik niet gezien, maar het komt me bekend voor. Ik ben een keer naar Ice age 3 gegaan, maar vond het eigenlijk niet echt WAUW ofzo. Misschien is de vierde deel wel leuker, veel plezier!
    En nu heb ik trek in die broodjes uit de oven. Hihi, leuke foto’s !

Reactie? Leuk!

