Nu är det slut.

Nu is het voorbij, het komt niet meer terug en het was prachtig, ik heb het over mijn prachtige jaar in Zweden. Vandaag, de 29e vertrek ik naar Duitsland voor een kamp van 4 dagen met 500 andere uitwisselingsstudenten. En daarna is het in de bus naar Nederland

Ik heb veel in dit jaar geleerd, ik heb mensen leren kennen en ik ben zelfstandiger geworden. Ik heb een prachtig jaar gehad en vind het echt niet leuk om afscheid te nemen van al mijn lieve vriendinnen. Gister heb ik nog thee gedronken en wat lekkers gegeten met een andere lieve vriendin, en nu is het me gelukt om afscheid te nemen van iedereen waarvan ik dat wilde. Gisteravond ook nog lekker pizza gegeten met opa en oma en nu dus op weg naar het vliegveld van Stockholm. Om 5 uur al in de auto en als alles goed gaat zijn we daar dan om 8 uur, dan nog twee en een half uur wachten en om half 11 gaat het vliegtuig naar Berlijn.

Hej då min kära Sverige.

Helaas is het me in de hectiek van de afgelopen week niet gelukt om posts in te plannen, maar als ik thuis ben vind ik vast weer tijd voor een berichtje. Maar eerst ga ik tijd aan mijn lieve familie en vriendje besteden, en weer een beetje tot rust komen.

Ik zie jullie snel weer!

6 thoughts on “Nu är det slut.

  1. Du har ju de fina minnen och antagligen en hel hög med bilder kvar. Och Sverige är inte så långt bort från Holland, du kan komma tillbaka när som helst! (och svenskar brukar vara ganska nyfikna när det gäller Holland.. framför allt Amsterdam fast jag har berättat så många gånger att det inte är sant att alla knarkar! haha) Hoppas du får det fint i Tyskland med, och det är säkert också skönt att komma hem! kram.

  2. wauw, ik weet nog dat je vertrok! De tijd gaat gewoon zo snel. Het is natuurlijk jammer dat je afscheid moet nemen , maar je gaat wel je Nederlandse familie terugzien natuurlijk 😉
    x

  3. Wat jammer, het lijkt me een geweldige ervaring. Een jaar ergens anders zijn! Maar het lijkt me daarna ook weer fijn om weer terug te keren naar Nederland!

Reactie? Leuk!

