De mooie dingen die ze zag #5

Het is weer tijd voor de wekelijkse rubriek van Lena waarin zij de mooie dingen die ze zag (en fotografeerde) laat zien. Lena is een vriendin van mij uit België en ik heb haar leren kennen in Zweden.  Echt prachtige plaatjes maakt Lena, en ik stelde voor dat zij een eigen rubriek op deze blog kreeg, en hier is hij!

We zijn terug thuis. Het is echt moeilijk om te beschrijven hoe dat voelt en wat voor een tweestrijd er nu door mij heen gaat. Dingen die ik al lang niet meer gedaan heb of gezien heb zijn er ineens terug en hoewel ze vreemd aanvoelen heeft het ook iets bekend. Een van die dingen waren natuurlijk frietjes! Je kan het gerust het Belgische nationale gerecht noemen! En ik wou het dan natuurlijk ook meteen eten nadat ik van de bus kwam! Nu, ik weet niet of het zo is in Nederland, maar in België zijn alle frietkotten dicht op dinsdag. We hebben dus even mogen rondrijden om er toch een te vinden die open was.  Niet veel uitleg kan ik geven aan deze foto. het ziet er gewoon zo lekker uit!

JAMMIE!! 🙂

Liefs, Lena
4 thoughts on “De mooie dingen die ze zag #5

  1. Haha wat leuk! Toen een van m’n beste vriendinnen terugkwam na 1 jaar Australie, hadden haar ouders een broodje kaas meegenomen naar het vliegveld, omdat ze dat zo had gemist haha 🙂

Reactie? Leuk!

